منزل اندوهم من

خرید بک لینک
ایون تاک : چیکار میکنی؟
گوبلین : منتظر تو بودم
ایون تاک: از کی؟
گوبلین: همه جا پا به پات بودم .هرجا پا گذاشتی. هر جا رفتی...

دیالوگ سریال کره ای گوبلین

بسم رب العشق...گل گندمم...

ما را در سایت بسم رب العشق...گل گندمم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 8:30

صفحه بندی