آهای اونایی که پارسال، دعای تحویل سالتون "کسی" بوده و الان برای یه نفر دیگه براورده شده...
سرتون سلامت...
آهای کسایی که عشق گم کردین
کسایی که یارتون بی هوا رفته و چندیست که دلدار پیامی نفرستاده
که چشماتون توی خیابون پِیشون میگرده
گاهی به هوای صدایی برمیگردین و میبینین اشتباه کردین
اونایی که بی خبرین و دستتون به هیچ جایی بند نیست
که همه رو شبیهش میبینین
با شمام!
سرتون سلامت...
بسم رب العشق...گل گندمم...
ما را در سایت بسم رب العشق...گل گندمم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 230 تاريخ: جمعه 4 فروردين 1396 ساعت: 2:06